بهترین شامپو برای موهای خشک، وز و مجعد
نوشته شده توسط : آرامیس

آیا به دنبال بهترین شامپو برای موهای خشک، وز و مجعد می گردید ؟ داشتن موهایی سالم و زیبا تاثیر بسزایی در زیبای چهره شما دارد. موهای خشک، وز و مجعد از جمله مشکلاتی است که می تواند زیبایی چهره شما را از بین ببرد و ظاهری نامرتب و بد به موهای شما بدهد. نگهداری و مراقبت از موهای خشک و وز کار بسیار دشواری است. کسانی که دارای موهای خشک و وز و مجعد هستند باید بیش از بقیه برای مراقبت از موهای خود تالش کنند. انتخاب یک شامپو مناسب اولین چیزی است که باید برای داشتن موهایی سالم باید آن را در نظر بگیرید. خب حال چه شامپویی برای موهای وز و خشک مناسب است ؟ اگر در انتخاب یک شامپو مناسب برای موهای خشک و وز دچار سردرگمی شده اید. به شما توصیه می کنیم مقاله بهترین شامپو موهای خشک، وز و مجعد را تا اتنها بخوانید تا بتوانید موهایی براق، صاف و درخشنده داشته باشید.

علت خشکی مو چیست ؟

خشکی مو می تواند دلایل مختلفی داشته باشید. موهای خشک به دلیل از دست دادن رطوبت خود ظاهری کدر و شکننده پیدا می کنند. از جمله مهمترین دلایل خشکی مو می توان به ابتلا به برخی بریماری ها همانند بی اشتهایی عصبی، اختلالات ژنتیکی، کم کاری پاراتیروئید، کم کاری تیروئید، اختلالا هورمونی، ژنتیک، مشکلات تغذیه ای و … اشاره کرد.

اما علت اصلی خشکی مو در اکثر مواقع تغذیه نامناسب، قرار گرفتن زمان طولانی در مقابل نور مستقیم خورشید و شست شو مو با آب کلردار و یا شستن بیش از حد موها می باشد. استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی و حالت دهنده های حرارتی نیز می تواند سبب خشکی مو شود.

انواع شامپو برای موهای خشک

رسیدگی و مراقبت از موهای خشک از اهمیت زیادی برخوردار است. خشک شدن موها سبب می شود تا فرد ظاهری نامرتب و موهایی کدر و شکننده پیدا کند. امروزه انواع شامپوی مخصوص موهای خشک به شکل های مختلف توسط برند های متفاوت در بازار وجود دارد. شما باید شامپویی متناسب با موهای خود انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی انواع شامپو برای موهای خشک می پردازیم :

  • شامپو مخصوص موهای خشک
  • شامپو مخصوص موهای خشکف وز و فر
  • شامپو برای موهای خشک و آسیب دیده
  • شامپو موهای خشک و رنگ شده
  • شامپو برای موهای خشک با ریزش مو
  • شامپو برای موهای خشک و دارای موخره
  • شامپو برای موهای خشک و شوره دار

بهترین شامپو برای موهای خشک، وز و مجعد

از جمله بهترین شامپو برای موهای خشک، وز و مجعد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

شامپو مخصوص موهای خشک اینسایت

شامپو مخصوص موهای خشک اینسایت مدل DRY HAIR حجم 900ml محصول کشور ایتالیا است. این شامپو یکی از بهترین شامپو های موجود در بازار برای موهای خشک است. شامپو مخصوص موهای خشک اینسایت (INSIGHT DRY HAIR SHAMPOO) با دارا بودنیک ترکیب به خصوص از مواد اولیه ، برای موهای خشک و دهیدراته، بدون ایجاد حالت چسبندگی فرموله شده است. این شامپو احیا و بازسازی کننده و تقویت کننده موهای نازک و شکننده می باشد و از طریق نفوذ مویرگی مواد منجر به ایجاد خاصیت ارتجاعی، حجم دهندگی و نرم کنندگی فوق العاده مو تا انتهای ساقه مو می شود و با خواص تغذیه کنندگی، عمل ترمیم عمقی فیبر مورا انجام می دهد و ظاهری قوی و سالم تر به آن می بخشد . مزیت استفاده از این محصول به این صورت است که به آرامی گره و کرک مو را باز کرده و موجب تغذیه تارهای مو شده و به طور عمقی موهای خشک را ترمیم می کند و درخشندگی و نرمی مو را بازیابی می نماید. مواد تشکیل دهنده این شامپو جو دو سر است که خاصیت تسکین دهنده، نرم کننده و ترمیم کننده دارد. علاوه بر این کمپلکس تغذیه کننده موجود در این شامپو که شامل روغن نارگیل، کره ایلیپ و روغن بادام شیرین است منجر به تغذیه هر چه تمام مو خواهد شد .

شامپو مخصوص موهای خشک اینسایت مدل DRY HAIR حجم 900ml

برای خرید شامپو مخصوص موهای خشک اینسایت کلیک کنید.

شامپو موهای وز و مجعد اینسایت

شامپو موهای وز و مجعد اینسایت مدل Anti Frizz حجم 900ml محصول کشور ایتالیا است. این شامپو یکی از بهترین شامپو های موجود در بازار برای موهای وز و مجعد است. افراد دارای موهای مز و مجعد همواره با مشکل عدم حالت پذیری موها درگیر بوده و یکی از دغدغه های مهم آنها از بین بردن حالت وزی موها می باشد. خشکی بیش از حد و از بین رفتن رطوبت طبیعی و متعادل تارهای مو مهمترین عامل ایجاد کننده حالت وزی در تارهای مو می باشد. رطوبت رسانی و تقویت عمقی موها برای از بین بردن گره و وز موها تاثیر زیادی در افزایش حالت پذیری آنها و بهبود جلوه ظاهری آنها دارد. برند اینسایت با تمرکز بر حفظ زیبایی و رفع مشکلات انواع موها، محصولاتی به صورت تخصصی برای مراقبت از موها معرفی و عرضه کرده است.

شامپو موهای وز و مجعد اینسایت مدل Anti Frizz حجم 900ml

برای خرید شامپو موهای وز و مجعد اینسایت مدل Anti Frizz کلیک کنید.

نکاتی که باید در زمان خرید بهترین شامپو برای موهای خشک، وز و مجعد بدایند

در این بخش چند نکته در رابطه با خرید بهترین شامپو آورده شده است :

  • اگر موهای شما خشک است، بهتر است از شماپوهای فاقد سولفات و پارابن استفاده کنید.
  • استفاده از شامپوهایی که دارای الکل و سیلیکون هتسند به هیچ عنوان برای افرادی که موهای خشکی دارند توصیه نمی شود.
  • از شستن زیاد موهای خود جدا خودداری کنید.
  • در زمان خرید شامپو برای موهای خشک حتما به نوع شامپو و تاریخ تولید و انقضای آن توجه نمایید.
  • در اکثر مواقع رژیم غذایی ناسالم سبب خشکی موهای می شود. پس سعی کنید تا علاوه برای انتخاب یک شامپو مناسب برای موهای خود تغذیه ای سالم و مغذی داشته باشید.
  • برای خرید انواع شامپو برای موهای خشک بهتر است به ویتماین های موجود در آن نیز دقت نمایید.

 

 

منبع : بهترین شامپو برای موهای خشک، وز و مجعد





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: